Підтримай наші ПРОЕКТИ
Наші проекти №45, 421,542,480,525,417
Лінки на голосування для підтримки:
ПРОЕКТ№45 на сайті https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/45
ПРОЕКТ№421 на сайті https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/421
ПРОЕКТ№542 на сайті https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/542
ПРОЕКТ№480 на сайті https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/480
ПРОЕКТ№525 на сайті https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/525
ПРОЕКТ№417 на сайті https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/417
Головні проекти:
Створення Ресурсного центру, який буде складаєтися з «Консультативного пункту» та «Кімнати розвитку та відпочинку з постійною зміною видів діяльності».
Реконструкція стадіонів передбачає будівництво нового навчально-тренувального футбольного поля зі штучною травою з професійною футбольною розміткою, на якому можуть тренуватися як юнаки так і дорослі.
ОПИС
Адреси, назва установи / закладу, будинку
м. Київ, вулиця Славгородська, 14
Школа І-ІІІ ступенів № 289 Дарницького району м.Києва
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Діти з особливими освітніми потребами повинні мати рівні можливості в отриманні якісних освітніх послуг для реалізації своїх здібностей і набуття життєвих компетенцій.
Удосконалення моделі інклюзивної освіти потребує залучення до співпраці наукової спільноти, розширення партнерських зв’язків з вищими навчальними закладами, науково-методичними центрами, використання командного підходу.
Мета проекту*
Підвищення якості освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій в умовах інклюзії.
Пропоноване рішення щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування
Створити на базі школи Центр консультативно-корекційної педагогіки по роботі з дітьми з особливими потребами з залученням спеціалістів різних напрямків для підвищення та удосконалення рівня знань всіх учасників навчально-виховного процесу. Ресурсний центр складається з «Консультативного пункту» та «Кімнати розвитку та відпочинку з постійною зміною видів діяльності». Для реалізації нашого проекту необхідно облаштувати одне приміщення (70 м2) з гарним освітленням, поділеним на 4 зони: 1) зону релаксації; 2) логопедичного масажу; 3) зона сенсорного розвитку; 4) ігрову.
Для кого цей проект
Учні з особливими освітніми потребами, переселенці із зони АТО, діти-сироти та позбавлені батьківського піклування, діти “групи ризику”.
Батьки .
Студенти ВНЗ .
Вчителі.
Викладачі вузів.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1. Відремонтувати кабінет № 316 за серпень.
2. Заключити угоди про співпрацю з медичним університетом та інститутом фізкультури до 15.09.
3. Придбати необхідне приладдя: меблі, роздатковий матеріал за липень-серпень.
4. Залучити до консультативної роботи в закладі вузьких спеціалістів у вересені.
5. Скласти графік роботи центру до 01.10.2017.
Ключові показники оцінки результату проекту
Соціально-економічний ефект:
1. Прискорення адаптації та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.
2. Зменшення навантаження на дітей з особливими освітніми потребами (за 40 хв. з одним учнем працює чотири фахівця).
3. Гарантоване проходження практики для студентів з подальшим працевлаштуванням.
4. Поширення досвіду для учасників навчально-виховного процесу, які працюють в умовах інклюзивної освіти.
5. Учителі отримають сертифікацію від провідних кваліфікованих фахівців ВНЗ.
6. Батьки матимуть змогу отримати консультацію в одному місці від різних фахівців.